PRAVIDLA INTERNETOVÉHO OBCHODU
PRAVIDLA INTERNETOVÉHO OBCHODU
 1.Nynější Pravidla určují všeobecné podmínky, zásady a způsob prováděného prodeje firmou GUNGAN Sp. z o.o. se sídlem v Vratislavi, Polsko, prostřednictvím internetového obchodu gangaru.cz (dále zvaného: „Internetovým obchodem”) a určuje zásady a podmínky poskytování firmou GUNGAN Sp. z o.o. se sídlem v Vratislavi, Polsko, neplacených služeb elektronickou cestou.
§ 1 Definice
 1.Pracovní dny - označují dny týdne od pondělí do pátku s vyloučením dnů ustanovených zákonem jako státní svátky.
 2.Dodávka - označuje faktickou činnost spočívající v dodání Zákazníkovi Prodávajícím, prostřednictvím Dodavatele, Zboží určeného v objednávce.
 3.Dodavatel - označuje firmu, se kterou spolupracuje Prodávající v rozsahu provádění dodávky zboží:
 a)kurýrní firmu.
 4.Heslo - řada písmenových a číselných znaků nebo jiných znaků vybraných Zákazníkem při Registraci do Internetového obchodu, používaných pro zabezpečení přístupu ke Zákaznický účetv Internetovém obchodě.
 5.Zákazník – znamená subjekt, kterému se v souladu s předpisy a právními předpisy mohou poskytovat služby elektronicky nebo kterým může být uzavřena kupní smlouva.
 6.Spotřebitel - označuje fyzickou osobu provádějící s podnikatelem právní činnost bezprostředně nespojenou s její hospodářskou anebo profesionální činností.
 7.Zákaznický účet - individuální panel každého Zákazníka, spuštěný Prodávajícím pro Zákazníka po provedení Registrace Zákazníkem a po uzavření smlouvy o poskytování služby Vedení Zákaznický účet.
 8.Podnikatel – znamená fyzickou osobu, právnickou osobu nebo organizační jednotku, která není právnickou osobou, které právo svěřuje právní způsobilost, vykonává svým jménem hospodářskou nebo profesní činnost a vykonává právní úkony přímo související s její podnikatelskou nebo profesní činností.
 9.Pravidla - označuje aktuální pravidla.
 10.Registrace - je faktická činnost provedená způsobem stanoveným v Pravidlech, která je vyžadována pro využívání všech funkcionalit Internetového obchodu Zákazníkem.
 11.Stacionární obchod - znamená místo určené pro zákaznický servis, na následující adrese: .
 12.Prodávající - označuje GUNGAN Sp. z o.o. se sídlem v Vratislavi (50-502) Polsko, ul. Boczna 4/310, DIČ: 8992819315, IČO: 367335325, zapsaná do rejstříku podnikatelů vedeného přes Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we WrocławiuPolsko, VI. Hospodářské oddělení pod číslem KRS 0000679280, se základním kapitálem ve výšce 7.630 zlotých; e-mail: prodej@gungan.eu, který je současně majitelem Internetového obchodu.
 Číslo BDO - 000010240.
 13.Internetová stránka Obchodu - označuje internetové stránky, pod kterými Prodávající provozuje Internetový obchod, fungující v doméně gangaru.cz
 14.Zboží - označuje výrobek představený prodávajícím prostřednictvím Internetové stránky Obchodu, který může být předmětem Kupní smlouvy.
 15.Stálost – schopnost zboží zachovávat své funkce a vlastnosti v průběhu běžného používání.
 16.Trvalý nosič - označuje materiál anebo nářadí umožňující Zákazníkovi anebo Prodávajícímu přechovávání informací směrovaných, způsobem umožňujícím přístup k informacím v budoucnosti po dobu příslušnou k záměrům jakým tyto informace slouží, a které umožňují reprodukovat přechovávané informace v nezměněné podobě.
 17.Kupní smlouva - označuje smlouvu o prodeji uzavřenou na dálku, na zásadách určených v Pravidlech, mezi Zákazníkem a Prodávajícím.
§ 2 Všeobecná ustanovení a využívání Internetového obchodu
 1.Veškerá práva do Internetového obchodu, v tom majetková autorská práva, práva intelektuálního vlastnictví do jeho názvu, jeho internetové domény, Internetové stránky Obchodu, a také do vzorů, formulářů, logotypů umisťovaných na Internetové stránce Obchodu (s výjimkou logotypů a snímků představených na Internetové stránce Obchodu s cílem prezentace zboží, do kterých to autorská práva náleží do třetích subjektů) náleží Prodávajícímu, a jejich využívání může následovat výlučně způsobem určeným a shodným s Pravidly a se souhlasem Prodávajícího vyjádřeným písemně.
 2.Prodávající bude dbát, aby používání z Internetového obchodu bylo možné pro uživatele Internetu s použitím všech populárních internetových prohlížeček, operačních systémů, typů zařízení a typů internetových spojení. Minimální technické požadavky umožňující používání Internetové stránky Obchodu jewebový prohlížečve verzi nejméně Internet Explorer 11 anebo Chrome 39 anebo FireFox 34 anebo Opera 26 anebo Safari 5 anebo novší, se zapojenou obsluhou jazyka Javascript, akceptující soubory typu „cookies” a internetové spoje s propustností nejméně 256 kbit/s. Internetová stránka Obchodu je optimalizovaná pro minimální rozlišovací schopnost obrazovky 1024x768 pixelů.
 3.Prodávající používá mechanizmus souborů "cookies", které jsou v průběhu používání Zákazníky ze Internetové stránky Obchodu, zapisované serverem Prodávajícího na tvrdém disku koncového zařízení Zákazníka. Používání souborů "cookies" má za cíl správné fungování Internetové stránky Obchodu na zařízeních koncových Zákazníků. Tento mechanizmus neničí koncové zařízení Zákazníka a nezpůsobuje konfigurační změny v koncových zařízeních Zákazníků ani v programovém vybavení instalovaném na těchto zařízeních. Každý Zákazník může odstranit mechanizmus „cookies” v internetové prohlížečce svého koncového zařízení. Prodávající upozorňuje, že vypnutí „cookies” může ale způsobit potíže anebo znemožnit používání Internetové stránky Obchodu.
 4.Pro podání objednávky v internetovém obchodu prostřednictvím Internetové stránky Obchodu a pro používání služeb přístupných na Internetových stránkách Obchodu, je nutné, aby Zákazník měl aktivní konto elektronické pošty.
 5.Je zakázané dodávání Zákazníkem obsahu bezprávného charakteru a využívání jím Internetového obchodu, Internetové stránky Obchodu anebo bezplatných služeb poskytovaných prodávajícím, neshodným způsobem s právem, dobrými zvyky anebo porušující osobní práva třetích osob.
 6.Prodávající prohlašuje, že veřejný charakter sítě Internet a používání služeb poskytovaných elektronickou cestou může být spojené s ohrožením získání a modifikování údajů Zákazníků neoprávněnými osobami, proto by Zákazníci měli používat odpovídající technické prostředky, které minimalizují výše uvedená ohrožení. Zvláště by měli používat antivirové programy a chránící identitu osob používajících síť Internet.Prodávající nikdy nepožádá zákazníka o poskytnutí hesla v jakékoli podobě.
 7.Není dovoleno využívat zdroje a funkce Internetového obchodu za účelem podnikání Zákazníka, které by porušovalo zájmy Prodávajícího, tedy reklamní aktivity jiného podnikatele nebo produktu; činnost spočívající ve zveřejňování obsahu nesouvisejícího s činností Prodávajícího; činnost spočívající ve zveřejňování nepravdivého nebo zavádějícího obsahu.
§ 3 Registrace
 1.Za účelem vytvořeníZákaznický účetje Zákazník povinen provést bezplatnou registraci.
 2.Registrace neníje nezbytná pro zaslání objednávky v internetovém obchodě.
 3.Za účelem Registrace musí Zákazník vyplnit registrační formulář zpřístupněný Prodávajícím na Internetové stránce a zaslat vyplněný registrační formulář elektronickou cestou Prodávajícímu prostřednictvím zvolené funkce nacházející se v tomto formuláři. V průběhu Registrace Zákazník zadá individuální Heslo.
 4.V průběhu vyplňování registračního formuláře má Zákazník možnost seznámit se s Pravidly a akceptovat jejich obsah označením příslušného pole ve formuláři.
 5.V průběhu Registrace může Zákazník dobrovolně souhlasit se zpracováním svých osobních údajů pro marketingové účely označením příslušného pole registračního formuláře. V takovém případě Prodávající jednoznačně informuje o účelu shromažďování osobních údajů Zákazníka, a také o Prodávajícímu známých nebo pravděpodobných odběratelích těchto údajů.
 6.Souhlas Zákazníka se zpracováním jeho osobních údajů pro marketingové potřeby není podmínkou pro uzavření s Prodávajícím smlouvy o elektronickém poskytování služby VedeníZákaznický účet. Souhlas může být kdykoliv odvolán učiněním příslušného prohlášení Zákazníka. Prohlášení může být např. zasláno na adresu Prodávajícího prostřednictvím elektronické pošty.
 7.Po odeslání vyplněného registračního formuláře Zákazník bezodkladně obdrží - elektronickou cestou na adresu elektronické pošty uvedenou v registračním formuláři - potvrzení Registrace Prodávajícím. V tomto okamžiku se uzavírá smlouva o elektronickém poskytování služby VedeníZákaznický účet, a Zákazník má přístup ke Zákaznický účeta může provádět změny údajů.
§ 4 Objednávky
 1.Zákazník může zadávat objednávky v internetovém obchodě prostřednictvím webových stránek online obchodu, 7 dní v týdnu, 24 hodin denně.
 2.Zákazník podávající objednávku prostřednictvím Internetové stránky Obchodu, kompletuje objednávku vybíraje Zboží, o které má zájem. Dodání Zboží do objednávky následuje volbou příkazu "DO KOŠÍKU" pod daným Zbožím prezentovaným na Internetové stránce Obchodu. Zákazník po zkompletování celé objednávky a ukázání v „KOŠÍKU” způsobu Dodávky a formy platby, podává objednávku vysláním formuláře objednávky Prodávajícímu, stlačujíce na Internetové stránce Obchodu tlačítko „Objednat a zaplatit”. Vždy před zásilkou objednávky Prodávajícímu, je Zákazník informovaný o celkové ceně za vybrané Zboží a Dodávku, jak také o všech dodatečných nákladech jaké je povinen uhradit v souvislosti s Kupní smlouvou.
 3.Po podání objednávky, Prodávající zasílá na Zákazníkem uvedenou adresu elektronické pošty potvrzení jeho podání.
 4.Po zadání objednávky prodávající zašle potvrzení o jejím odeslání na e-mailovou adresu uvedenou zákazníkem.
 5.Poté po potvrzení objednávky odešle prodávající informace o přijetí objednávky na e-mailovou adresu uvedenou zákazníkem. Informace o přijetí objednávky k provedení je prohlášení prodávajícího o přijetí nabídky a prodejní smlouva je uzavřena okamžikem jejího přijetí zákazníkem.
 6.Po uzavření Kupní smlouvy, Prodávající potvrzuje Zákazníkovi její podmínky, zasílajíc je na trvalém nosiči na adresu elektronické pošty Zákazníka anebo písemně na Zákazníkem uvedenou adresu v průběhu podávání objednávky.
§ 5 Platby
 1.Ceny na Internetové stránce Obchodu umístěné při daném Zboží jsou cenami s DPHa neobsahují informace týkající se nákladů Dodávky a veškerých jiných nákladů, které Zákazník bude povinen uhradit v souvislosti s Kupní smlouvou, o kterých Zákazník bude informovaný při volbě způsobu Dopravya podávání objednávky.
 2.Zákazník může zvolit následujícízpůsobyplatby za objednané Zboží:
 a)bankovní převod na bankovní účet prodávajícího (v tomto případě bude objednávka zpracována poté, co prodávající zašle zákazníkovi potvrzení o přijetí objednávky a po připsání finančních prostředků na bankovní účet prodávajícího);
 b)bankovní převod na bankovní účet prodávajícího s možností osobního odběru v kanceláři prodávajícího (v tomto případě bude realizace objednávky zahájena bezprostředně poté, co prodávající zašle potvrzení o přijetí objednávky a zboží bude uvolněno v kanceláři prodávajícího po připsání finančních prostředků na bankovní účet prodávajícího).
 3.Zákazník by měl provést platbu za objednávku ve výši vyplývající z uzavřené kupní smlouvy do 7 pracovních dnů, pokud si vybral formu zálohy.
§ 6 Doprava
 1.Prodávající realizuje Dodávku na územíČeská republika.
 2.Prodávající je povinen dodat Zboží, které je předmětem Kupní smlouvy bez vad.
 3.Prodávající umisťuje na Internetové stránce Obchodu informaci o počtu pracovních dní, potřebných do Dopravya realizace objednávky.
 4.Termín Dopravya realizace objednávky uvedený na Internetové stránce Obchodu je počítaný v pracovních dnech v souladu s §4 odst. 2 Pravidel.
 5.Objednané Zboží je Zákazníkovi dodávané prostřednictvím Dodavatele na adresu uvedenou na formuláři objednávky.
 6.Zákazníksi musí prohlédnout doručenou zásilku v době a způsobem přijatým při zásilkách daného druhu, v přítomnosti pracovníka Dodavatele. V případě zjištění úbytku anebo poškození zásilky má Zákazník právo požadovat od pracovníka Dodavatele sepsání příslušného protokolu.
 7.Zákazník si může objednané zboží vyzvednout osobně. Sběr je možné provést v kanceláři prodávajícího v pracovní dny, v otevírací dobu uvedenou na webových stránkách obchodu, po předchozí domluvě s prodejcem o datu sběru e-mailem nebo telefonicky.
 8.Prodávající, v souladu s vůlí Zákazníka, připojuje do zásilky, která je předmětem Dodávky paragon anebo fakturu DPH obsahující dodané Zboží.
 Aby zákazník obdržel fakturu s DPH, měl by při nákupu prohlásit, že kupuje zboží jako podnikatel (daňový poplatník). Výše uvedené prohlášení se předkládá vyznačením příslušného pole v objednávkovém formuláři před odesláním objednávky prodávajícímu.
 9.V případě nepřítomnosti Zákazníka na jím uvedené adrese uvedené při zadávání objednávky jako Dodací adresa, zaměstnanec Dodavatele zanechá oznámení nebo se pokusí kontaktovat telefonicky, aby určil datum, kdy bude Zákazník přítomen. V případě vrácení objednaného Zboží do Internetového obchodu Dodavatelem, bude Prodávající kontaktovat Zákazníka e-mailem nebo telefonicky a znovu se Zákazníkem dohodne na termínu a ceně Dodání.
§ 7 Záruka
 1.Prodávající zajišťuje Dodávku Zboží bez fyzických a právních vad. Prodávající je zodpovědný vůči Zákazníkovi, jestliže Zboží má fyzickou anebo právní vadu (záruka).
 2.Jestliže Zboží má vadu Zákazník může:
 a)vydat prohlášení o snížení ceny anebo odstoupení od Kupní smlouvy, leda že Prodávající neodkladně a bez přílišných nepohodlností pro Zákazníka vymění Vadné Zboží na nezávadné anebo vadu odstraní.
 toto omezení nebude použito, jestliže Zboží již bylo vyměněné anebo opravované Prodávajícím anebo Prodávající nevyhověl povinnosti výměny Zboží na bezvadnéanebo odstranění vad. Zákazník může místo Prodávajícím navrhovaného odstranění vady požadovat výměnu Zboží nabezvadnéanebo místo výměny Zboží požadovat odstranění vady, ledaže přivedení věci k shodě se smlouvou způsobem zvoleným Zákazníkem je nemožné anebo by vyžadovalo nadměrné náklady v porovnání se způsobem navrhovaným Prodávajícím. Při hodnocení nadměrnosti nákladů je brána do úvahy hodnotabezvadného Zboží, druh a význam zjištěné vady, a také nevýhody na jaké by byl vystavený Zákazník v případě jiného uspokojivého způsobu.
 b)požadovat výměnu vadného Zboží na bezzávadné anebo odstranění vady. Prodávající je povinen vyměnit Vadné Zboží na bezzávadné anebo odstranit vadu v příslušné době bez nadměrné nevýhody pro Zákazníka.
 Prodávající může odříci zadostiučinění požadavkům Zákazníka, jestliže uvedení do souladu se Smlouvou prodeje Vadného zboží způsobem zvoleným Zákazníkem není možné anebo v porovnání s druhým možným způsobem přivedení ke shodě se Smlouvou prodeje by vyžadovalo nadměrné náklady. Náklady opravy anebo výměny hradí Prodávající.
 3.Zákazník, který vykonává oprávnění z titulu záruky, je povinen dodat vadnou věc na adresu Prodávajícího. V případě Zákazníka, který je Spotřebitel náklady dodání hradí Prodávající.
 4.Prodávající odpovídá z titulu záruky, jestliže fyzická vada bude zjištěna před uplynutím dvou let od vydání Zboží Zákazníkovi.
 5.Veškeré reklamace spojené se Zbožím anebo realizací Kupní smlouvy, Zákazník může směrovat písemnou formou na adresu Prodávajícího.
 6.Prodávající se v průběhu 30 dní od dne požadavku obsahujícího reklamace vyjádří k reklamaci Zboží anebo reklamaci spojené s realizací Kupní smlouvy ohlášené Zákazníkem.
 7.Zákazník může podat stížnost prodávajícímu v souvislosti s využitím bezplatných služeb poskytovaných elektronicky prodávajícím. Stížnost může být podána v elektronické podobě a zaslána na následující adresu: prodej@gungan.eu. V reklamaci by měl zákazník uvést popis problému. Prodávající neprodleně, nejpozději však do 14 dnů, posoudí reklamaci a poskytne zákazníkovi odpověď.
§ 8 Záruka výrobce
 1.Na zboží prodávané Prodávajícím se může vztahovat záruka poskytovaná výrobcem Zboží nebo distributorem.
 2.V případě Zboží, na které se záruka vztahuje, jsou informace o existenci a obsahu záruky pokaždé uvedeny na webových stránkách Obchodu.
§ 9 Odstoupení od Kupní smlouvy
 1.Zákazník, který je Spotřebitel, a uzavřel Kupní smlouvu, může v termínu 14 dní od ní odstoupit bez uvedení důvodu.
 2.Plynutí terminu na odstoupení od Kupní smlouvy se začíná od okamžiku převzetí Zboží Zákazníkem do vlastnictví.
 3.Spotřebitel může od kupní smlouvy odstoupit prohlášením o odstoupení od smlouvy předloženým prodávajícímu. Toto prohlášení může být učiněno například písemně na adresu prodávajícího, tj.: GUNGAN Sp. z o.o., ul. Boczna 4/310 (50-502), Wrocław, nebo e-mailem na adresu prodávajícího, tj. prodej@gungan.eu. Prohlášení může být provedeno na formuláři, jehož model je k dispozici na internetových stránkách obchodu Prodávajícího na adrese: Formulář odstoupení. Pro dodržení lhůty postačí zaslat prohlášení před jejím uplynutím.
 4.V případě odstoupení od Kupní smlouvy, je tato považována za neuzavřenou.
 5.Jestliže Zákazník podal prohlášení o odstoupení od Kupní smlouvy dříve, než Prodávající přijal jeho nabídku, nabídka přestává být závazná.
 6.Prodávající má povinnost neodkladně, ne později než termínu 14 dní ode dne obdržení prohlášení Zákazníka o odstoupení od Kupní smlouvy, vrátit mu všechny jím uskutečněné platby, v tom náklady Dodávky Zboží do Zákazníka. Prodávající může pozdržet vrácení platby obdržené od Zákazníka do okamžiku obdržení Zboží zpět anebo dodání Zákazníkem důvodu odeslání Zboží, v závislosti od toho, která událost nastoupila dříve.
 7.Jestliže Zákazník využívající právo na odstoupení od smlouvy zvolil způsob dodání Zboží jiný než obvyklý nejlevnější způsob Dodávky nabízený prodávajícím, Prodávající není povinen Zákazníkovi vrátit jím hrazené dodatečné náklady.
 8.Zákazník má povinnost vrátit Zboží Prodávajícímu neodkladně, jednak ne později než v termínu 14 dní ode dne, ve kterém odstoupil od Kupní smlouvy. Do zachování terminu postačí zaslání Zboží na adresu Prodávajícího před uplynutím tohoto terminu.
 9.V případě odstoupení Zákazník hradí pouze bezprostřední náklady vrácení Zboží.
 10.Jestliže z ohledu na svůj charakter Zboží nemůže být odesláno obyčejným způsobem poštou, Prodávající informuje Zákazníka o nákladech vrácení věci na Internetové stránce Obchodu.
 11.Zákazník nese zodpovědnost za snížení hodnoty Zboží, které je důsledkem jeho používání způsobem překračující způsob nutný k zjištění charakteru, vlastností a fungování Zboží.
 12.Prodávající provádí vrácení platby stejným způsobem, jaký použil zákazník, ledaže Zákazník výrazně poskytl souhlas s jiným způsobem vrácení, který pro něj není spojen s žádnými náklady.
§ 10 Bezplatné služby
 1.Prodávající poskytuje Zákazníkům, neplacené služby elektronickou cestou:
 a)Kontaktní formulář;
 b)Newsletter;
 c)Vedení Zákaznického účtu.
 2.Služby uvedené v § 10 odst. 1 výše jsou poskytované 7 dní týdně, po celých 24 hodin.
 3.Prodávající si vyhrazuje možnost volby a změny druhu, formy, času a způsobu poskytování přístupu do vybraných vyjmenovaných služeb, o čem poinformuje Zákazníky příslušným způsobem pro změnu Pravidel.
 4.Služba Kontaktní formulář spočívá na zaslání pomocí formuláře umístěného na Internetové stránce Obchodu zprávy Prodávajícímu.
 5.Rezignace z neplacené služby Kontaktní formulář, je možná v každém okamžiku a spočívá na zanechání zasílánídotazů.
 6.Službu Newsletter může využívat každý Zákazník, který přidásvoji adresu elektronické pošty, využívajíce pro tento cíl formulář zpřístupněný Prodávajícím na Internetové stránce Obchodu. Po zaslání vyplněného formuláře, Zákazník neodkladně obdrží elektronickou cestou na adresu elektronické pošty uvedenou v zaslaném formuláři potvrzení Prodávajícího. V tomto okamžiku je uzavřena smlouva o poskytnutí elektronickou cestou služby Newsletter.
 Klient może dodatkowo podczas Rejestracji zaznaczyć odpowiednie pole w formularzu rejestracyjnym w celu subskrypcji usługi Newsletter.
 7.Služba Newsletter spočívá na zasílání Prodávajícím, na adresu elektronické pošty, zpráv elektronickou formou obsahujících informace o nových výrobcích anebo službách v nabídce Prodávajícímu. Newsletter je prodávajícím zasílaný všem Zákazníků, kteří provedli subskripci.
 8.Každý Newsletter směřovaný do údajů Zákazníků obsahuje, zvláště: informace o zasílateli, vyplněné pole „téma”, určující obsah zásilky a informace o možnosti a způsobu rezignace z neplacené služby Newsletter.
 9.Zákazník může v každém okamžikurezignovatz přijímání Newsletter’a odhlášením se ze subskripce prostřednictvím odkazu umístěného v každé elektronické zprávě zaslané v rámci služby Newsletter anebo prostřednictvím aktivace příslušného pole naZákaznický účet.
 10.Služba Vedení Zákaznický účetje dostupná po provedení Registrace podle ustanovení Pravidel a spočívá v zpřístupnění Zákazníkovi dedikovaného panelu v rámci Internetové stránky Obchodu, který Zákazníkovi umožňuje modifikaci údajů, které uvedl v průběhu Registrace, a také sledování realizace objednávek a historie již realizovaných objednávek.
 11.Zákazník, který provedl Registraci, může nahlásit Prodávajícímu požadavek na odstraněníZákaznický účet, přičemž v případě nahlášení požadavku na odstranění Zákaznický účetProdávajícím může být účetodstraněno do 14 dnů od nahlášení požadavku.
 12.Prodávající je oprávněn zablokovat přístup keZákaznický účeta bezplatným službám v případě, že Zákazník jedná v neprospěch Prodávajícího nebo jiných Zákazníků, porušuje právní předpisy nebo ustanovení Pravidel, a rovněž v případě, že zablokování přístupu ke Zákaznický účeta bezplatným službám je odůvodněno potřebou bezpečnosti - zejména prolomení ochrany Internetové stránky Obchodu nebo hacking. Zablokování přístupu ke Zákaznický účeta bezplatným službám z výše uvedených důvodů trvá po dobu nezbytnou k vyřešení problému, který vedl k zablokování přístupu ke Zákaznický účeta bezplatným službám. Prodávající vyrozumí Zákazníka o zablokování přístupu ke Zákaznický účeta bezplatným službám elektronicky na adresu uvedenou Zákazníkem v registračním formuláři.
§ 11 Ochrana osobních údajů
 1.Pravidla pro ochranu osobních údajů jsou stanovena v zásadách ochrany osobních údajů.
§ 12 Rozvázání smlouvy (netýká se Kupních smluv)
 1.Stejně tak Zákazník, jak i Prodávající mohou rozvázat smlouvu o poskytování služeb elektronickou cestou v každé době i bez uvedení důvodů, s výhradou zachování nabytých práv druhou stranou před rozvázáním výše uvedené smlouvy a níže uvedených ustanovení.
 2.Zákazník, který provedl Registraci, ukončí smlouvu o elektronickém poskytování služeb zasláním Prodávajícímu příslušného prohlášení o ukončení smlouvy pomocí libovolného prostředku dálkové komunikace, který umožňuje Prodávajícímu seznámit se s prohlášením Zákazníka.
 3.Prodávající vypovídá smlouvu o poskytování služeb elektronickou cestou zasláním do Zákazníka příslušného projevu vůle na adresu elektronické pošty uvedenou Zákazníkem v průběhu používání služby.
§ 13 Závěrečná ustanovení
 1.Prodávající nese zodpovědnost z titulu nevykonání anebo nenáležitého vykonání smlouvy, ale v případě smluv uzavíraných se Zákazníky, kteří jsou Podnikateli, Prodávající hradí zodpovědnost pouze v případě úmyslného způsobení škody a v hranicích utrpěné ztráty Zákazníkem, který je Podnikatelem.
 2.Obsah nynějších Pravidel může být registrovaný vytištěním, zapsáním na nosiči anebo stáhnutím v každém okamžiku z Internetové stránky Obchodu.
 3.Prodávající informuje, že na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/ je dostupná platforma internetového systému řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli na úrovní Unie (ODR platforma).
 4.Prodávající si vyhrazuje právo změny nynějších pravidel. Všechny objednávky přijaté Prodávajícím k realizaci přede dnem platnosti nových Pravidel jsou realizované na základě Pravidel, která platila v den podávání objednávky Zákazníkem. Změna Pravidel je platná v termínu 7 dní ode dne opublikování na Internetové stránce Obchodu. Prodávající poinformuje Zákazníka 7 dní před vstupem platnosti nových Pravidel o změně Pravidel pomocí zprávy zaslané elektronickou cestou obsahující odkaz na text změněných Pravidel. V případě, kdy Zákazník neakceptuje nový obsah Pravidel, povinen o tomto faktu informovat Prodávajícího, co způsobí rozvázání smlouvy v souladu s ustanoveními §10 Pravidel.
 5.Pravidla nabývají platnost 22.11.2023.